כרגע באתר
6
9
0
,
3
מודעות
כניסה לאזור האישי

ייעול העסק באמצעות מענה אנושי לעסקים

במציאות העסקית של ימינו, ריבוי הפלטפורמות יוצר עומס רב באפיקי השיווק והשגת הלקוחות. עובדה אחת בהחלט ברורה, במיוחד כיום: כדי להשיג את הלקוח, לגרום לו לשלם על המוצרים או השירות שלכם וגם לחזור ולרכוש בעתיד, יש לספק לו שירות מעולה ולגעת לו ברגש. על הצורך הזה ניתן לענות באמצעות יישום שירות מענה אנושי לעסקים.

09/08/2015

מהו מענה אנושי לעסקים?

מהו מענה אנושי לעסקים?
הכוונה כאן היא לשירות מיקור חוץ של מענה אנושי, מה שמפשט מאוד את המודל הפיננסי של השירות ואת היעדר התלות בהעסקת עובדים על כל המשתמע מכך. השירות מאפשר לעסק שלכם לענות בצורה מקצועית, ממתגת ומתאימה לצרכיכם ללקוחות ומתעניינים.

עובדים עם הטאץ' האנושי

באופן כללי, לאנשים יותר קל ונוח עם אנשים אחרים מאשר עם מכונות. כך שללקוח פוטנציאלי או ללקוח ותיק יהיה קל, נעים ונוח יותר לדבר עם נציג שירות אנושי וחי מאשר עם מערכת צ'אט אוטומטית, שליחת מייל או השארת פרטי קשר באתר. ייעול העסק באמצעות מענה אנושי לעסקים מושג בדיוק בגלל העיקרון החשוב הזה, אינטראקציה עם אדם אמיתי היא יעילה, נעימה, דינמית ורלוונטית יותר מכל סוג אינטראקציה אחרת. זה משהו הטבוע בנו עמוק בפנים והוא נכון גם במציאות האינטרנטית והטכנולוגית השוררת כיום, מציאות שבה לעתים קרובות דווקא נראה שאנו מתרחקים יותר ויותר מקשרים אנושיים בסיסיים.

מיקור חוץ יעיל ומשתלם

כמעט כל דבר כיום ניתן לקבל ולייצר באמצעות מיקור חוץ, כאשר במקרים רבים מדובר אפילו בפעולה הנובעת ממקום של חוזק ואשר מגבירה את היעילות ואת השורה התחתונה של עסקים. כך גם לגבי יישום מענה אנושי לעסק. זהו שירות שניתן ואף רצוי ליישם באמצעות מיקור חוץ, דרך חברה ייעודית שזהו תחום התמחותה ואשר מפעילה מוקד שירות אנושי בדיוק למטרה זו.

שימוש בשירות זה במודל של מיקור חוץ הוא יעיל מבחינה תפעולית ולוגיסטית והוא משתלם מאוד כלכלית. אם בעבר היה צורך להוסיף סמכויות לעובדים קיימים ובכך להקטין את הפריון הכולל או אפילו להעסיק עובדים נוספים לצרכי שירות לקוחות למשל, העסקה שגררה עלויות מעביד משמעותיות, אז כיום ניתן לקבל מענה אנושי לעסקים שהוא מקצועי ומדויק ובתשלום פשוט מול חשבונית.

הערך המוסף של מענה אנושי לעסקים

• אתם כעסק מציעים ללקוחות ולמתעניינים מענה אנושי, זמין, נעים ומקצועי בכל שעות היום, גם מעבר לשעות הפעילות. כך אתם מתפנים לבצע את העבודה העיקרית שלכם בעסק.
• מענה אנושי משפר את מיתוג העסק מול הלקוחות והפונים. המענה האנושי נותן תחושה של עסק רציני ומקצועי ואף של עסק גדול אולי יותר מכפי שהוא באמת.
• מענה אנושי לעסקים הניתן דרך מספר הטלפון האמיתי והעסקי שלכם, כאשר נציגי השירות עונים בשם העסק והאינטראקציה מול הפונים היא בשם העסק באופן מלא – הפונים לא יודעים שמדובר במיקור חוץ!
• מענה אנושי מאפשר שיפור תוצאות עסקיות מבחינת מכירות, שימור לקוחות, שירות לקוחות מהיר ויעיל וכן הלאה.
פעולות נוספות :
שיתוף בפייסבוק
הדפס כתבה
שלח כתבה לחבר
הוסף למועדפים