כרגע באתר
3
8
7
,
2
מודעות
כניסה לאזור האישי

טיפים לעבודה בקידום אתרים עם יצירת דפי נחיתה

אם אתם רוצים להיות מקדמי אתרים, יש לא מעט פונקציות שאתם צריכים להכיר. במאמר זה תוכלו ללמוד על חלקן, ולקבל טיפים שיסייעו לכם לקדם אתרים בצורה כמה שיותר טובה.

25/01/2016

מהו קידום אתרים?

אם אתם עובדים בתחום אתם בוודאי יודעים את התשובה לשאלה הזאת ותוכלו להשיב אותה גם מתוך שינה, אבל חשוב לנו להזכיר את ההגדרה המדויקת, כדי להיות בטוחים שאנחנו מדברים באותה שפה. קידום אתרים הוא העבודה שעושים מקדמי אתרים ימים כלילות, לרבות יצירת דפי נחיתה, בניית קישורים ועוד, על מנת שהאתרים שהם מקדמים יגיעו למקום הראשון או לפחות אל הדף הראשון בגוגל – מנוע החיפוש המוביל. קידום אתרים הוא עבודה קשה, ובזאת אין ספק, והוא מצריך הרבה מאוד כישורים וידע, כדי להצליח בו באמת. כדי לקדם אתרים צריך לדעת לא מעט דברים. הנה לפניכם רשימה חלקית:

בניית אתרי תמיכה

בניית אתרי תמיכה
חשוב מאוד להקים אתרים שתומכים באתר המקודם, היינו – אתרים שמהם יצאו קישורים אל תוך האתר. זאת משום שככל שיש לאתר יותר קישורים מאתרים איכותיים – גוגל מחשיב אותו כאתר איכותי שכדאי לקדם.

בניית קישורים

מלבד קישורים מאתרי תמיכה, חשוב שיהיו לאתר קישורים גם מאתרים אחרים, שנחשבים על ידי גוגל כאתרים איכותיים. לא תמיד פשוט למצוא את האתרים שמהם ניתן להוציא קישורים, אולם אם יוצרים קשר עם מקדמים אחרים ועושים איתם החלפת מאמרים, אפשר בהחלט לטוות, לאט לאט, רשת של קישורים איכותיים.

דפי נחיתה

כדי לקדם אתר אפשר ורצוי להקים עבורו דפי נחיתה. אמנם, דפים אלה בדרך כלל ניתנים לקידום רק באמצעות הקידום הממומן (תשלום לגוגל על מנת שהקישור לדף הנחיתה יוצג במקומות הראשונים של הקישורים הממומנים), אולם גם אם דף הנחיתה מוביל באמצעות קישור אל האתר עצמו והרבה אנשים לוחצים על הקישור – זה בהחלט יכול לעזור.

לכתוב את התוכן הנכון

אמנם, מקדם אתרים לא חייב להיות כותב תוכן, אבל הוא כן חייב לדאוג לכך שבאתר שהוא מקדם יהיה תוכן טוב. זאת משום שגוגל מתייחס בוודאות לתוכן שכתוב באתר, ואם הוא סורק אתר ומגלה שהתוכן שכתוב בו הוא רק גיבוב של מילות מפתח שלא תורם דבר לגולש שמגיע אליו – הוא פשוט מעביר אותו לסוף רשימת התוצאות במקרה הטוב, או מרחיק אותו ממנה לצמיתות – במקרה הפחות. לכן, אם אתם רוצים לקדם אתר – אתם חייבים לדאוג לא רק לבניית דפי נחיתה וליצירת קישורים איכותיים, אלא גם לכך שיהיה תוכן אמיתי במילים.
יש עוד דברים שמקדם אתרים מקצועי צריך לדעת, אולם אלה שצוינו כאן, היינו – בניית דפי נחיתה, כתיבת תוכן איכותי יצירת קישורים איכותיים ובניית אתרי תמיכה – הם העיקריים שבהם. אם תתחילו ותפעלו על פיהם, סביר מאוד להניח שתראו תוצאות די בהקדם, ושהאתר שאתם מקדמים יצליח להגיע למקומות הראשונים. את שאר הדברים כבר תלמדו בעצמכם תוך כדי עבודה וניתוח של הפעולות שעשיתם עד כה, ותוכלו להבין במה להשקיע ואת מה לדחות. בהצלחה!
פעולות נוספות :
שיתוף בפייסבוק
הדפס כתבה
שלח כתבה לחבר
הוסף למועדפים