כרגע באתר
9
6
6
,
2
מודעות
כניסה לאזור האישי

מקדם האתרים מתחייב לתוצאות? תלוי מה הוא מבטיח

״תוך שבוע אתם בעמוד הראשון בגוגל״, ״בעזרתי אחוזי המכירות שלכם יקפצו לשמיים״, ״כמות הלידים שתקבלו תהיה אגדית״, ״לא בטוח שתשתלטו על כמות ההזמנות והפניות״… נשמע לכם מוכר? לצערי הרב, לא כל מקדמי האתרים מתייחסים למקצוע בכבוד הראוי לו ומפזרים הבטחות לכל עבר.

14/03/2016
טרם אתם בוחרים שירות של קידום אתרים שבסופו של דבר ישפיע על תוצאות המיקום שלכם במנועי החיפוש קראו את המדריך הבא, הוא יספק לכם טיפים מקצועיים שיסייעו לכם לקבל החלטה מושכלת ולהימנע מלהיתפס במלכודת של מקדמים שאינם פועלים על פי ההנחיות והחוקים שגוגל מקפידה לעדכן בכל פעם מחדש. כאלה שבוחרים בדרך הקלה עלולים לחשוף את האתר שלכם לעונשים אותם גוגל מחלקת בלי יותר מדי רחמים, והחזרה אל התלם קשה עוד יותר.

בחירת מקדם אתרים מקצועי בשלבים

קבעתם פגישת ייעוץ- בקשו מהמקדם להציג בפניכם את הלקוחות שלו. כך תדעו, עם אילו חברות או בתי עסק אותו מקדם או חברת קידום עובדים. תוכלו להתרשם מעיצוב וסגנון האתרים, זאת במידה ואתם גם מחפשים מישהו שיבנה עבורכם את האתר לפני שמבוצע תהליך הקידום. לאחר שהתייחסתם לאותם לקוחות, תוכלו לשאול שאלות כמו: כמה זמן אתה מקדם את החברה הזו או העסק הנוכחי הזה. השלב הבא הוא בחינת התוצאות בגוגל. אתר שמקודם על ידי אותו מקדם מעל תקופה של 6 חודשים, אמור להימצא במיקום טוב בגוגל. זו דרך נפלאה לבחון את מיקום האתרים איתם אותו מקדם עובד, על פי מילות המפתח הרלוונטיות. זה המקום לציין כי קידום אתרים אורגני הוא תהליך מתמשך וארוך הדורש משני הצדדים סבלנות ועקביות. לכן, היזהרו וחשבו פעמיים כשאתם שומעים משפטים הדומים לאלו שציינתי בתחילת המאמר.
התרשמתם?יופי. עדיין אל תמהרו לחתום על חוזים ולסגור עסקאות. עליכם לבחון את הותק, הניסיון והמומחיות שנצברו עם השנים אצל אותו מקדם. הראו שאתם מבינים עניין. אין זה אומר שאתם חייבים להפוך למקדמי אתרים בעצמכם, אלא לשאול שאלות מקצועיות רלוונטיות. בכל זאת מדובר בעסק שלכם, בפרנסה שלכם. שאלו על תהליך הקידום, מה הוא כולל, מה חבילת הקידום עליה תשלמו מדי חודש מעניקה לכם. לאו דווקא למקדמים, לאנשים באופן כללי לצערי יש נטייה לנצל תמימות וחוסר הבנה בתחומים שונים ולגבות מחירים שלא תואמים בחפיפה מלאה את המציאות שלנו.
מגוון תחומים- האינטרנט הוא עולם שלם בפני עצמו. ככל שהמקדם איתו אתם יושבים מבין ביותר תחומים, מבצע פעולות ממוקדות ורוחביות המשפיעות על קידום האתר שלכם ברשת, כך הוא נחשב למומחה בתחום. לעומת זאת, מקדמים שבוחרים לעצמם נישת קידום אחת, לרוב לא מתנהלים על פי כל הדרישות של גוגל. לכן, בדקו את הגיוון ואת התכונות המאפיינות את המקדם איתו אתם עובדים. אחד הדברים היותר חשובים בקידום ובבניית אתרים זה נגישות. מישהו שאתם יכולים לפנות אליו בכל עת, להרגיש בנוח ולדעת שיפעל על פי הצרכים והמטרות של העסק שלכם בזירה האינטרנטית הוא לרוב מקדם ששווה לעבוד איתו.
פעולות נוספות :
שיתוף בפייסבוק
הדפס כתבה
שלח כתבה לחבר
הוסף למועדפים