כרגע באתר
9
6
6
,
2
מודעות
כניסה לאזור האישי

מוצרי פרסום לעסקים קטנים

עסקים קטנים זקוקים לעבודת שיווק ומיתוג לאורך כל חיי העסק. השקעה נכונה במוצרי פרסום מתאימים, עשויה להגדיל באופן משמעותי את רווחי העסק.

28/12/2016
כאשר מדובר בעסקים קטנים, השגת המיתוג דורשת עבודה רבה. בניגוד לעסקים גדולים וחברות שהשם שלהם הולך לפניהם, עסקים חדשים או חברות קטנות שרק הוקמו צריכות לתור אחר לקוחות, לפרסם במדיות השונות וגם לחשוב על צורות יצרתיות כדי למשוך קהל חדש לעסק שלהם. אחת הצורות הללו הן שימוש במוצרי פרסום.

מה זה אומר בעצם מוצרי פרסום?

כאשר מתייחסים למוצרי פרסום, הכוונה לסוגי מוצרים שונים שיכולים להיות מגוונים מאוד. מוצרי פרסום יכולים להיות שעונים, עטים, כוסות, ג'אדג'טים משוכללים, מחזיקי מפתחות ובעצם כל דבר שמקשר בין הלקוח לבין החברה. כאשר מדובר על מלונות, כולם מכירים את המגבות באמבטייה עם לוגו של המלון, כמו כן תמצאו באמבטייה סבון ושמפו עם לוגו המלון. ייתכן כי מדובר על פעולה באנלית שלא מייחסים אליה תשומת לב רבה אך המוצרים הקטנים הללו יוצרים את הקשר הראשוני ולעיתים גם המתמשך בין הלקוח לחברה.

מוצרי פרסום לעסקים

כאשר מדובר על מוצרי פרסום לעסקים צריך לכוון אותם לסוג המוצר שהחברה משווקת. חברת דורסל יכולה לתת מתנה על רכישת סוללות, בובה של הארנב המוכר של דורסל. כך הם הופכים מותג לצעצוע שגם ילדים משחקים איתו וכבר נחשפים למוצר שמזכיר בעצם את החברה ששיווקה להם אותו. חברות שמשווקות מקדמי הגנה נותנות בכל שנה שמשיות, מגבות ומתנות נוספות בחינם או בתשלום מופחת על רכישת מקדם הגנה במחיר מלא. השילוב הנכון של בין מקדם הגנה עם מוצר משלים מהווה מוצר פרסום לחברה שעושה את כל ההבדל. מוסכים יכולים לתת מחזיק מפתחות עם מכונית קטנה וסמל המוסך. מחזיק מפתחות הוא טבעי לקשר בין נהג המכונית וצרור המפתחות הקבוע.

מוצרי פרסום לעסקים קטנים

עסקים קטנים יכולים לקבל פרסום נרחב מאוד גם באינטרנט. הפעלת קמפיין דינמי המותאם לעסק החדש יכול להועיל להגברת המודעות למוצר או לשירות של החברה. אך כאשר מתחילים להגיע לקוחות חדשים חשוב מאוד לעסקים הללו לשמר אותם. כל לקוח חדש שמגיע הוא נכס משמעותי. סביר להניח שישנם לקוחות גדולים, פרטיים, קטנים ועוד. אך כל לקוח קטן או גדול שמגיע לחברה שרק התחילה מסייע לה לייצב את מעמדה בשוק החדש. מוצרי פרסום מועילים בדיוק למטרה הזו. לאחר שהושג לקוח והוא נפגש עם החברה פנים מול פנים חשוב לתת לו מתנה קטנה שתגרום לו להרגיש טוב עם עצמו. אפילו מתנה שמותאמת לשירות של החברה יכולה להועיל יותר לבעל העסק מאשר ללקוח.

שיווק קטן עם סיפור גדול

בעבר רק חברות גדולות יכלו להרשות לעצמן מיתוג ושיווק אגרסיבי . כיום כל בעל עסק קטן יכול למתג את עצמו עם מוצרים נחשקים. אם תחברו את המוצרים שלכם לסיפור אמיתי, הסיפור של העסק שתשווקו לא יהיה רק מעטפת חיצונית ללא רגש, אלא סיפור חיים שלם שיעזור לחבר את העסק הקטן שלכם עם לקוחות פוטונציאליים רבים.
פעולות נוספות :
שיתוף בפייסבוק
הדפס כתבה
שלח כתבה לחבר
הוסף למועדפים