כרגע באתר
3
8
7
,
2
מודעות
כניסה לאזור האישי

כיצד השילוט בעסק משפיע על המיתוג?

כל בעל עסק משקיע לא מעט זמן, מחשבה ותשומת לב בבחירת המיתוג שהכי יתאים לחברה שלו וגם להשקפת העולם שלו עצמו, אישית או מקצועית. חשוב מאד שגם השילוט שאותו הוא בוחר להציג כלפי חוץ ישדר את אותם המסרים על מנת שיהיה קל להבחין דווקא בעסק שלו ולבחור דווקא בו.

24/05/2017
שלטים לעסקים הם אלה שאמורים לכוון את הציבור ואת הלקוחות (כמו גם הלקוחות הפוטנציאליים) אל העסק. כיום העוברים והשבים עסוקים מאד וטרדות רבים מפריעים את מנוחתם. זו הסיבה שחשוב מאד לבחור בצורה נכונה ונבונה את אמצעי השילוט והפרסום של המקום, ולו על מנת להביא לידיעתם של העוברים והשבים את דבר קיומו של העסק בקרבת מקום. עסק שאין לו את המודעות או השלטים המתאימים לו או שאין הם ממוקמים במקומות האסטרטגיים המתאימים ללכידת הלקוחות - לא ישיגו את המטרות עבור בעל החברה.

איך לבחור נכון את השלטים?

אין סוגי שלטים המתאימים לכל החברות ולכל המיקומים. כאשר בוחרים - חשוב לקחת בחשבון כמה משתנים חשובים, כמו למשל:

• גודל - שלט קטן לא יתאים לרחוב רחב וסואן.
• שלטים מוארים מתאימים במקומות שיש בהם תנועה ערה של אנשים גם בשעות הערב והלילה.
• במידה והשלט ממוקם בסמיכות למיקום הפיזי של העסק מומלץ שיופיע בו חץ שיכוון את האנשים איך בדיוק להגיע.
• מומלץ שהשלט יכיל מסר שיווקי כלשהו שעשוי לשכנע את הלקוחות להגיע. משפטים אלה יכולים להיות קשורים לקרבה הגאוגרפית של העסק או לחשיבות המוצרים (או השירותים) שהוא מציע.

איך בוחרים נכון שילוט לעסקים?

כמו בכל תחום אחר, בעיקר בעולם העסקים - כאשר צריך לבחור את השילוט המתאים כדאי ומומלץ לפנות אל איש מקצוע הבקיא בתחום ומתמחה בו. רק כך אפשר יהיה לחבר בין המיתוג לבין השילוט ומובטחת התאמה מושלמת ביניהם. כאשר נבחר אביזרי שילוט לעסקים שאינם משקפים את המיתוג ואת השקפת העולם של בעל החברה - עלולים הלקוחות או האנשים העוברים בסמוך לחוש חוסר נוחות שתוצאתו הישירה תהיה הימנעות מהגעה אל בית העסק. רק כאשר המיתוג בא לידי ביטוי בשילוט עצמו - הציבור יחושב נוח להגיע.

שלטים ופרסומות - הדרך הנכונה להתמודדות בתחרות

כל בעל עסק חייב לדעת שברוב המקרים אין הוא לבד בשוק ולבטח יש לו כמה וכמה מתחרים לכל הפחות. על מנת שהלקוחות הפוטנציאליים יעדיפו להגיע לעסק שלו ולא לאלה של האחרים - עליו לבלוט על פני השטח, למשוך את תשומת ליבם ואת העיניים שלהם ואפילו לדאוג שעל גבי השילוט יופיעו מחירים או מבצעים מיוחדים ואטרקטיביים. חשוב מאד שהלקוח הפוטנציאלי יידע מראש מה מצפה לו בפנים, למה כדאי לו להעדיף עסק זה ולא אחרים ואת כל המידע הזה עליו לקלוט באופן טבעי דרך אמצעי השילוט המתאימים לבית העסק באופן אישי ולא מתאימים לאחרים.

סוגים שונים של אמצעי שילוט לעסק

כיום ישנם לא מעט סוגים של אמצעי שילוט לעסקים שניתן לבחור ולהתאים לכל עסק קיים. כאשר מבוצע מהלך של חשיבה והתאמה של הסוג המתאים לכל חברה ולעסק - אין ספק שהמסרים יועברו בצורה טובה ושכלתנית אל הלקוחות הפוטנציאליים שעשויים להיחשף לאמצעי פרסום אלה ויכולים לגלות עניין במוצרים או השירותים המפורסמים. חשוב מאד שלא להקל ראש בבחירה זו ומדי פעם מומלץ לבצע פעולות שונות של ניסוי וטעייה על מנת להבין איזה סוג הוא היעיל ביותר וזה שהכי מושך את הלקוחות.

פעולות נוספות :
שיתוף בפייסבוק
הדפס כתבה
שלח כתבה לחבר
הוסף למועדפים