כתיבת קורות חיים שיווקיים
שוק העבודה הישראלי הוא שוק בו ההיצע לכל עובד הינו הרבה יותר קטן מהביקוש, וזה כבר סוד גלוי בעיני העובדים הותיקים והמנוסים. אך זהו סוד קצת פחות גלוי לעובדים הצעירים, שעד שהם מוצאים משרה ההולמת את כישוריהם, הם נאלצים להיתקל בסירוב מצד המעסיק, כשלעיתים קרובות הם אינם אפילו זוכים לתשובה.
10/02/2014
כיצד מתקבלים לעבודה?
במצב של שוק העבודה כיום, אין פתרונות קסם. יש שני גורמים מאוד משמעותיים בקבלה לכל משרה פתוחה שהיא. הגורם הראשון הוא הכישורים בהם העובד מתגאה. כל אדם עובר הכשרה כלשהי בטרם הוא מנסה להתקבל לעבודה, בין אם אלו הם לימודים בבית הספר, קורס מקצועי אותו עבר במסגרת השירות הצבאי או תואר אקדמי. כמעט אף אחד לא ייגש למשרה שמבקשת נתונים מסויימים מבלי שיש לו את אותם הכישורים, מאחר ובמקרה שכזה התשובה השלילית אותה הוא יקבל היא ודאית. הגורם השני, שהינו עומד בניגוד מוחלט לזה הראשון, הוא המזל. כן, לעיתים על מנת להתקבל לראיון עבודה, אתה צריך שהמעסיק יראה בדיוק את קורות החיים שלך ולא ישליך אותם אל סל הגריסה כמו הגורל של קורות חיים אחרים או שמישהו יראה את השם שלך מתנוסס בראשית הדף, וייזכר שפעם למדתם יחד בעממי. אך מה שעובדים ותיקים אולי כבר למדו, והעובדים הצעירים מוכרחים ללמוד, הוא שיש גם גורם שלישי.
מהו הגורם הנוסף בתהליך הקבלה לעבודה
אותו גורם שלישי, הוא הגורם שעשוי להוביל אותך אל המשרה עליה חלמת, המשרה אליה הגשת מועמדות למרות שעשרות מועמדים אחרים כבר פנו גם כן. הגורם הזה הוא לכתוב קורות חיים שיווקיים. כתיבת קורות חיים שיווקיים היא כלי מאוד משמעותי בתהליך הקבלה לעבודה , מאחר וללא כתיבה שכזו, גבוהים הסיכויים שקורות החיים שלך לא יקבלו את תשומת הלב המספקת.
כיצד כותבים קורות חיים שיווקיים

כתיבה: רועי טייב